Preskoči na glavni sadržaj

Šest godina smo čekali da dobijemo dete, i sad kad smo ga dobili ubrzo smo ga izgubili

Slikovni rezultat za beba




Nosila sam ga devet meseci ispod srca svoga sa strahom uvek da se nešto ne desi.



Molila sam se svakog dana da bude sve u redu. Dođem u porodilište dve nedelje pre sve u redu rodio se živ i zdrav. Nosim ožiljak carskog reza sa ponosom.
Dođemo doma uživam u svakom tvom pogledu voleo si moju crnu kosu najviše voleo si me gledati počeo se lagano smješkati. Slike je raznorazne volio stalno razgledavati. Veselje si nam donio i onda nas ostavio.
Doktori ne znaju šta mu se desilo ovo je strava i užas postoji mogućnost da je kolevka smrti najčešće kod dečaka. Bili smo na pregled kod pedijatra osetio mu je lagani šum na srcu rekao pričekati mesec dana i onda ćemo vidjeti dalje.
Dan pre njegove smrti odemo kod pedijatra kaže da je sve u redu da je dobro a bio je i prehladen NIKO NIJE REAGOVAO još ne daju u javnost kriju nešto. Ima li pravde?
Dobio je ESPUMISAN BABY kapi za probavu 25 kapi tri puta na dan dano mu je samo 25 kapi na 120ml u mleko u četiri ipo popodne samo jedanput ostalo je jeo bez kapi.sve u redu maleni živahan veseo volio se nositi razgledavao slike u devet sati navečer. Dam mu jesti dam mu čaja kako je patronažna sestra rekla malo je bio nemiran plakao je. Po noći obično je spavao celu noć.
Probudim se u dva sata ujutro pogledam u svoje detešce uhvatio me za prst skupa je bio samnom u krevetu mjesta je imao htio se držati za moj prst. Probudim se u 7ipo ujutro jer obično tada počinje jesti pomilujem ga po glavi hladno. Naglo se dignem iz kreveta uzmem u naručje hladan ko led krv iz nosa beživotno tijelo.
Najgori dan mog života vrisak se čuo na sav glas ja padam u šok. Pokušavali smo ga uz pomož hitne vratiti u život ali ništa. Hitna dolazi nisu mi ga uspjeli spasiti.
Da je moje jadno detešce spavalo kraj mene bez života tri sata zašto Bože moj zašto??? Šta se malenom desilo u ta tri sata niko ne zna!!! ŠtA je ovo kakvi su to doktori ima li uopšte milosti. Jadno moje maleno otišlo je ostavilo svoju mamu i tatu svoju porodicu.

Popularni postovi s ovog bloga

Primjetivši da joj godi lagano sam joj stavio ruku pod suknju i počeo da joj trljam

Imam komsinicu koja živi u inostranstvu te dolazi svake 2 godine. Komšinica ima oko 60 i nešto godina ali je zato pička ipo još prije par godina sam počeo da je zagledam i odmjeravam njene obline. Ona je manje građe ali zato ima velike opuštene sise i malo veću guzicu a pored svega najviše sam se palio na njena stopala. Nikada nisam smio da joj kazem koliko me pali jer me je bilo strah kako če reagirati. Ovog ljeta komšinica je došla na odmor i kako živi sama zamolila je moje roditelje da joj ja pomognem oko sređivanja stna, naravno moji roditelji su se složili oko toga. Sutradan su trebali da idu na more 10 dana, a sa njima sam trebao i ja da idem međutim insistirao sam da ostanem kod kuće zbog izlazaka. I ako nisu bili sretni sto me ostavljaju samog kod kuce ipak su otišli i zamolili me da ne pravim gluposti. Tog dana kada su otišli na more odnosno krenuli ja sam otišao kod komšinice da joj pomognem oko spremanja stana. Tog dana sam stvarno bio napaljen i samo sam želio da

RAFAELO MUFFINI…UH KAKO SU SAMO DOBRIRAFAELO MUFFINI…

SASTOJCI: 230 g brašna 1 prašak za pecivo 1 jaje 4 žlice kokosovog brašna 90 g šećera 110 g maslaca POSTUPAK: Izmiksajte jaje, šećer, margarin i dodajte brašno, prašak za pecivo i kokos. U kalupe stavite košarice za muffine. U svaki kalup stavite malo smjese i u sredinu stavite po jedan Raffaello te prelijte ostatkom smjese. Muffine pecite 20 ak minuta na 180 stupnjeva. Pečene ostavite sa se ohlade i onda ih ukrasite do kraja. Prema želji možete ih dekorirati kremom po želji, posipati kokosom…ideja je mnogo  Čarobno iznenađenje čeka vas kada zagrizete muffin i pronađete raffaello koji ste sakrili unutra izvor:kolaci.com

VIC: HOĆEMO BRATA

Imao Mujo šest kćeri. Jedan dan dođe najstarija i kaže: Tata.. molim te, napravi nam brata da imamo s kim da se igramo pošto smo mi djevojčice. I stvarno.. rodi se Muji sin i daju mu ime Bajro. Poslije dvije godine, igrale se sestre sa bratom kad utrči najstarija u kuću i poviče: – Joj, tata, pade Bajro u bunar!! Mujo će na to: – E, dugo vam je i trajao..