Preskoči na glavni sadržaj

Priča mame Aleksandre :Sa osmehom na porođaj



google-site-verification: google3f8b30b3226b3529.html
loading...

Veliki pozdrav svim budućim mamama, podelila bih svoju priču sa vama, i dala bih jedan savet: sve kreće iz glave, krenite sa osmehom na porođaj, psihički pripremljene, i sve ce proci i ostati u najlepšem sećanju.

Druga trudnoća, termin 12.februar. Beba po ultrazvuku starija nedelju dana. Trudnoća bez komplikacija, bez tegoba…aktivna trudnica, koja se ugojila 25kg, ali ipak aktivna. Deveti mesec proveden bukvalno na nogama, priprema za dolazak bebe, generalno sređena kuća.
Ali eto problema…nedelju dana pre termina pritisak 145 sa 95. Odjednom. Tog dana sam bas bila uznemirena zbog toga, nije spadao, i bilo mi je loše. Nisam uzela ništa od lekova na svoju ruku, sačekala odlazak svom ginekologu. Sreća je ta što je sve prošlo sa terapijom, i nije se ponavljao. Pretpostavljam da je željno iščekivanje, sitno odbrojavanje, ushićenje uticalo na moj pritisak.
Došao je i taj dan, ponedeljak, termin porođaja…javljam se na klinici za ginekologiju, uradili ctg, ultrazvuk, ginekološki pregled…kažu sve je u redu, svakog dana dolazim na ctg, vode me po protokolu u dnevnoj bolnici. Kako prolaze dani tako je uzbuđenje i nestrpljivost sve veća…znala sam ako porođaj ne bude do kraja nedelje, da će me hospitalizovati kad budem došla sledećeg ponedeljka.
Svakog dana ctg, nema ni naznaka. Poneka slabija kontrakcija na šta kažu: To neće naterati bebu da izađe napolje.
Tegoba nisam imala…malo me je stigao umor, ceo deveti mesec sam bila stalno u pokretu a onda pad energije.
Subota, jutro…
Budimo se, ja osećam neke slabije bolove koji se ponavljaju. Ne obraćam pažnju na to, spremam se za polazak na ctg. Krećemo, ja gledam na sat, i merim razmak između tih bolova. Na ctg-u opet ništa nešto baš slabo…ginekolog dolazi, pogleda zapis, uradi gin.pregled, i kaže da nema promene, grlić nedelju dana otvoren 2 prsta, ali ako bude promene da dođem odmah.
Krećemo kući…ja merim vreme, kontrakcije se javljaju na 20min.
Stižemo, suprug ode sa drustvom na kafu, ja odlazim po dete, dolazimo kući, spremam ručak, sređujem kuću.
17h, odlazim do kupatila, i eto znaka…sluzni čep počeo da ispada. Taman da pozovem supruga, eto njega stigao.
Kontrakcije nastavljaju svojim tempom, ali na 15 minuta…nije se pojačao bol, blagi menstrualni grčevi.
U 20h počinje nešto da curi…nisam imala iskustva sa prirodnim početkom porođaja, prvi je bio indikovan pa sam taj deo preskočila. Pretpostavila sam da je u pitanju plodova voda. A i nisu dzabe žene pričale, kad krene znaćeš da je počeo. Bićeš sigurna da je to to.
loading...
21h, tuširam se, spremam stvari šta ću da obučem, dodajem stvari u torbu za Porodilište, na pitanje supruga šta radim, kažem-spremam se, možda ćemo uskoro na ono lepo mesto zvano Porodilište. 🙂
Sedim, gledam tv, osećam da se kontrakcije pojačavaju. Već su bile na 10 minuta.
22h, zovemo deku da pričuva unuka, pozdravljamo se, i krećemo. Srećni, biće uskoro, nestrpljivi.
To bi bila moja priča.
Trudnice, samo opušteno krenite na porođaj…gledajte na to kao na nešto lepo, bolovi prođu. Krenite sa osmehom, i super ćete proći. 🙂

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Primjetivši da joj godi lagano sam joj stavio ruku pod suknju i počeo da joj trljam

Imam komsinicu koja živi u inostranstvu te dolazi svake 2 godine. Komšinica ima oko 60 i nešto godina ali je zato pička ipo još prije par godina sam počeo da je zagledam i odmjeravam njene obline. Ona je manje građe ali zato ima velike opuštene sise i malo veću guzicu a pored svega najviše sam se palio na njena stopala. Nikada nisam smio da joj kazem koliko me pali jer me je bilo strah kako če reagirati. Ovog ljeta komšinica je došla na odmor i kako živi sama zamolila je moje roditelje da joj ja pomognem oko sređivanja stna, naravno moji roditelji su se složili oko toga. Sutradan su trebali da idu na more 10 dana, a sa njima sam trebao i ja da idem međutim insistirao sam da ostanem kod kuće zbog izlazaka. I ako nisu bili sretni sto me ostavljaju samog kod kuce ipak su otišli i zamolili me da ne pravim gluposti. Tog dana kada su otišli na more odnosno krenuli ja sam otišao kod komšinice da joj pomognem oko spremanja stana. Tog dana sam stvarno bio napaljen i samo sam želio da

RAFAELO MUFFINI…UH KAKO SU SAMO DOBRIRAFAELO MUFFINI…

SASTOJCI: 230 g brašna 1 prašak za pecivo 1 jaje 4 žlice kokosovog brašna 90 g šećera 110 g maslaca POSTUPAK: Izmiksajte jaje, šećer, margarin i dodajte brašno, prašak za pecivo i kokos. U kalupe stavite košarice za muffine. U svaki kalup stavite malo smjese i u sredinu stavite po jedan Raffaello te prelijte ostatkom smjese. Muffine pecite 20 ak minuta na 180 stupnjeva. Pečene ostavite sa se ohlade i onda ih ukrasite do kraja. Prema želji možete ih dekorirati kremom po želji, posipati kokosom…ideja je mnogo  Čarobno iznenađenje čeka vas kada zagrizete muffin i pronađete raffaello koji ste sakrili unutra izvor:kolaci.com

VIC: HOĆEMO BRATA

Imao Mujo šest kćeri. Jedan dan dođe najstarija i kaže: Tata.. molim te, napravi nam brata da imamo s kim da se igramo pošto smo mi djevojčice. I stvarno.. rodi se Muji sin i daju mu ime Bajro. Poslije dvije godine, igrale se sestre sa bratom kad utrči najstarija u kuću i poviče: – Joj, tata, pade Bajro u bunar!! Mujo će na to: – E, dugo vam je i trajao..